diumenge, 3 de juliol del 2016

AQUEST CURS JA S'ACABA...








El curs ja s’acaba, i no volem marxar sense
compartir amb vosaltres una petita mostra de les nostres cançons de falda, que ens han fet gaudir moltíssim a grans i petits al llarg de tots aquests mesos, des de l’adaptació ( dedicant una atenció molt individualitzada a cada criatura), fins l’actualitat (amb una progressió molt important en la relació entre els propis infants, i entre ells i l’adult):


          AROA, VOLS VENIR A LA MEVA FALDA?




        AITOR, VOLS VENIR A LA MEVA FALDA?




        SOFIA, VOLS VENIR A LA MEVA FALDA?



       AARON, VOLS VENIR A LA MEVA FALDA?




         SARA, VOLS VENIR A LA MEVA FALDA?




       ARITZ, VOLS VENIR A LA MEVA FALDA?





 De ben segur, aquests jocs de falda, ens continuaran acompanyant durant molt de temps per tal d’engrescar, animar, o relaxar sempre que ho necessitem!!

FINS AL SETEMBRE FAMÍLIES!!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.